107

Jag vet inte riktigt vad som hänt, antar att jag är lite skitsofren eller något! (JAAAA, vet att det inte stavas så) Är i alla fall på sjukt bra humör just nu! Kanske beror det på att snubben som snackat på pendeltåget idag har varit otroligt.. glad och vitsig? På morgonen till exempel så lät han exakt som han som kommenterar i det det programmet halv åtta hos mig, och nu på hemvägen vitsade han till det så dant om att vi idag skulle gå av på den vänstra sidan och inte den högra. (ojjjj, så kul det låter hör jag nu:(((men det va roligare:D) men nu kära vänner så kommer jag till det som är ännu roligare! på vägen hem så åker jag först tunnelbana en liten bit, och giiiissa vem som helt plötsligt står ca 30 cm ifrån mitt ansikte, självaste David Batra! jag fattade ingenting förrän nästa man kom in, Johan Glans. Så där stod jag, någon halvmeter ifrån sveriges roligaste komiker med halva ansiktet nere i halsduken eftersom jag höll på att dö av garv. Dom sa ju inte så mycket kul, men åhh, så fort, speciellt David öppna käften så tänker jag bara på "Ulf" i kvarteret skatan, ni vet?

Mwaaa Mwaaa, nu ska jag sluta babbla om min dags roligaste händelser utan istället hoppa in i duschen, se ett Grey's avsnitt och sedan läsa innan jag säger godnatt :) och imorn ska jag INTE försova mig :)


Avtryck
Postat av: Matilda

annars dödar jag dig!

2010-11-22 @ 20:51:38
URL: http://matildastridh.blogg.se/
Postat av: Nela

ÅH! JOHAN GLANS <3 förlåt, men F U!

2010-11-23 @ 18:59:39
URL: http://honesthandsome.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0