116

Mwää, nyss hemkommen, haft en fin eftermiddag med fint gyro-folk! Men tror jag kom hem nån timme försent för min såkallade planering. kommer ju aldrig hinna packa allt tills helgen(åker hem i helgen) och sedan duscha, och sedan städa lite och sedan mitt i allt lyckas somna helt ok tidigt.. blä, :(

menmen, åker alltså hem i helgen! ska bli riktigt härligt! blir först cirkagurka en timmes häng med Anna i Linköping, och sedan ta tåget mot V-by, få den där enooormt härliga hemkänslan när tåget rullar förbi ALV och sedan ha en myskväll med mor min, och framförallt Jamas, sooom jag saknat honom!
Och på lördag är det g-fest, och söndag rullar jag hem(?) till Stockholm igen!

Alltså, ser verkligen fram emot helgen! :D

Men ja.. först packa och städa :(

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0