120

Hmm, vad säger vi om gårdagen? inte sådär toppen som jag trodde att den skulle bli, men antar att det var helt okej. Var hemma runt halv två, så då bärde jag upp min kisse oh så somna vi väl runt halv tre, kommer sakna honom de kommande veckorna och fattar inte hur jag klarat mig de senaste.. menmen :)

Vaknade ganska skapligt idag eftersom jag skulle åka upp till idrottshallen och kolla SM, men som vanligt så blev mina planer ändrade och det blev en sväng på stan med mamma och pappa istället, men jag klagar inte!

nu ska jag käka lite och sen packa inför tillbaka resan till Stockholm, jag tror att det här kommer bli en kanonvecka med mycket händelser, och det gillar vi!

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0