72

Impulsiv gårdag må jag säga! träffade Erik på stan för att, ja, jag vet inte, hur som helst så skulle han dra ut till södra vi på halloween prataj, så vad gör man? jo, man följer ju med förstås. Så med indianhatt på huvudet (läskigt,va?) anlände vi i Brunnsparken runt nio nångång. var hemma runt två, och jag vet inte, visst, alltid kul at träffa gamla rävar som CG, HannaC, södra vi gänget osv, men insåg verkligen hur roliga valstad och gyro festerna verkligen är!

hur som helst, idag ska jag städa hela övervåningen eftersom det kommer ner en massa släktingar imorn, och syrran ikväll. Efter det ska jag ut och bara göra ingenting, fota lite, klippa ner några buskar och bara ta det lugnt.

Så, vi hörs förmodligen framåt kvällen :)

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0