75

Oj, veckan har bara rusat förbi, för nu är det lördag och imorn bitti styr jag och min far upp mot sthlm. lite läskigt att jag ikväll kan tänka "jaha, det här är sista gången jag sover i min egna säng på fem veckor". blir lite rädd :|

menmen, de senaste två dagarna hade hur som helst inte kunnat varit bättre! två heldagar på ALV med härliga människor! går faktiskt inte toppa :)

Så vad händer ikväll? jo, Matilda ligger i soffan och halvsover, vi kollar på "så mycket bättre", har käkat en massa tacos och slagit varandra med handdukar, helt vanlig matilda och amanda lördag alltså.

men klockan är snart nio nu och jag har inte börjat packa nånting än, så kanske bäst att se sista delen av "så mycket bättre" och sedan sätta igång!

Vi hörs imornkväll, i en annan stad, annat rum, andra känslor.

//amanda


Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0