76

Hej!
Skrev världens längsta inlägg igår, men så försvann det, och då blev jag arg och orkade inte skriva om, så därför har det varit lite glest med inlägg här nu på ett tag!

Började min praktik idag, och det känns.. bra? kanske jättebra, har inte riktigt bestämt mig än. =) Men jag tror det kommer bli fem toppenveckor, och jag bara måååste säga att jag älskar att Nina är här uppe! och att Håkan Hellström spelar på lördag så att det kommer hit en himla massa folk :D

Hursomhelst, allt är bra och jag ska försöka vara lite mer kreativ här occh skriva om vad jag gör, för vissa saker är faktiskt ganska coola, höhö.

Men nu ska jag hoppa in i duschen sen glo nyheter och sen soooooooooova!

Avtryck
Postat av: Matilda

ååååååååååååh. jag vill också upp oh se håkan och träffa dig :(



älskar lite att du kommer va som whitney oh lauren :D så himla fascha :D

2010-11-08 @ 21:25:44
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0