81

Sitter inne på kontoret just nu, har fått svar på lite mejl som jag och Julia skickade iväg i förrgår angående videos på respektive bands gig. Så nu ska vi lägga upp dom på Opening Acts hemsida och lite i väntan på att bossen ska komma då vi antagligen ska fortsätta med bloggen som vi håller på att göra till en av SONYs filmare.

äsch, nu ska jag käka upp bottnen på min chokladtomte sen jobba för fulla muggar!

Hörsss


Ps. HAR TYP GRÖNT OCH JÄTTESLITET HÅR SÅ MÅÅÅÅSTE BÅDE FÄRGA OCH KLIPPA INOM KORT.
ville bara få ur mig det..

Avtryck
Postat av: Matilda, en vän

gillar när ditt hår är grönt.



saknar dig som fan ska du veta. känns så stört. känns som att du varit borta i evigheter, och så har du bara varit borta en vecka och ska va borta fyra veckor till!? vad är det för sätt?

går alltid oh tänker att "amen det kan jag fixa då, så kan amanda hänga med för jag vill inte gå själv.." eller ja, nåt liknande. typ. haha, lät egoistiskt, men det var inte meningen med det hela.

iaf. är himla glad för din skull min vän. för att du fått ett acne presentkort tex :| hatar dig lite då, men älskar dig ändå.



så kort och gott(HAHA säger man så?), jag saknar dig. balla <3

2010-11-12 @ 20:54:02
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0