84

Dagens planer blev återigen ändrade, när jag kommit hem från min springtur så hade Carro ringt och undrat om jag ville hänga med upp till Uppsala, så varför inte tänkte jag, har ju aldrig varit där heller, alltid kul att se något nytt. Så min dag har spenderats där uppe, ganska skönt att va ifrån stockholmsstressen för en dag faktiskt.

Imorn är det mysdag med Nina som står på schemat, vi ska köpa en engångskamera och ta en massa bilder också, jättekul! Antar att det blir att vandra runt i i stort sätt hela stockholm, naaaajs! :)

Nu ska jag plugga lite strömmande media och sedan upp och käka med Henrik ( en av de två som jag bor med ) och efter det så hoppas jag att klockan är åtta så det är dags för lite "Så mycket bättre" :))

Ha en go kväll!

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0