95

Vad som än har gjort mig elak, feg
Vad som än har hänt, är allt mitt fel
Vad som än har gjort dig vänlig, ren
Allting är försent


Orden ekar i huvudet på mig och det känns nästan som det var igår då jag stod där och med hjälp av texter som dessa fick bort all smärta inifrån, flyttade liksom ut det till utsidan istället. alla gånger som mina knogar varit helt blodiga, mina ögon helt rödsprängda. Jag börjar sakna min gamle vän, säcken. Den fanns liksom alltid där, lyssnade, förstod och förlät.

Har snart varit i stockholm i två veckor, inte klappat min kisse på två veckor, inte vandrat den långa åbrobacken upp mot mitt älskade hem på två veckor, inte varit i gamleby hos mina allra bästaste med mina ännu mer bästa på jag vet inte hur länge, inte gått runt i Åhl med underbaraste hundarna på två veckor. åhhh, listan kan bli lång, kanske räcker det gott och gott att säga: jag längtar hem. Det här dumma leendet jag går runt och skyltar med orkar snart inte mer.



Avtryck
Postat av: Matilda

Jag och trixi saknar dig något enormt och längtar som bara den till nästa helg när du kommer hem.

du vet att jag finns om du känner att du vill prata.

älskar dig ballen <3

2010-11-20 @ 09:44:40
URL: http://matildastridh.blogg.se/
Postat av: Kicka

Åh Amanda..saknar dig som bara den ska du veta :(

Förstår att det är skitjobbigt just nu, men jag lovar. Du kmr va så förbannat glad och stolt över dig själv när du har gjort dom där 5 veckorna i sthlm. Vi, eller iaf jag, är så jävla impad och stolt över dig. Att du vågar göra en sån där grej, det är faan inte illa ;)

Nästa helg kommer du hem, OCH DÅ SKA VI HA SÅ JÄÄÄVLA KUL :D

Puss på min fina veeen :*

/love Kristin

2010-11-20 @ 13:30:48

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0