Ett tidsfördriv att dö för

Åh min eftermiddag har varit kanon. Blev dock inget nap efter maten, men har klarat mig ganska ok ändå. Blev att häls på farmor en sväng, sen städa rummet.. lite.  Oh min träning började för 36 minuter sen, men ärligt talat skiter jag i det. fotbollen känns ganska långt bort nu ändå.. men för att inte tappa all kondition så hade jag tänkt mig att gå ut oh boxas lite nu, kanske springa lite med. kanske. har blivit så förskräckligt lat på senare dar... det tycker vi inte om.

Föresten har jag ju sågottsom flyttat nu. flyttat in i mina kentkläder, just nu i den vita tröjan. haha där trivs jag faktiskt väldigt bra.
oh jag skulle inte tacka nej till en kent konsert typ NU. :(



- He is the thin, white duke singing about golden years

Avtryck
Postat av: Matilda

åh, dessa gubbar måste göra nåt snart. skiva och sen massssssa spelningar. det tackar man inte nej till.

men det komemr nog aldrig att hända så ta vara på dina kentdrömmar du drömmer vettja ;)

2009-08-02 @ 23:27:22
URL: http://sundancekidsjufyrasju.blogg.se/
Postat av: Nattis

Vi var typ sju stycken på träningen igår ;)(Y)

2009-08-03 @ 09:24:01

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0