Fan,Fan, Fan det skulle varit du.

hej
alicia har ringt tre gånger idag.
första var fina the sounds, night after night. seriöst en av de finaste låtarna jag vet!
andra gången va fina the sounds igen, painted by numbers. svårt att inte bli lite småglad av den på nåviss.

oh sista gången var för cirka en halvtima sen, finaste Thåström. Fan,fan,fan. 
jag började gråta... jag har blivit alldeles för känslig när det gäller filmer och musik. jag vet, det är stor skillnad på filmer och musik, men tårar är tårar. 
innan hon la på sa hon glatt: jag älskar dig! oh sen klick.

bara så att alla vet, Alli är finare än thåtröm, finare än allt. hon är finast helt enkelt. höhö.

godnatt. 

Avtryck
Postat av: Alicia

åh.

du är min bästa vän månsson.

jag älskar dig som fa-an!

2009-08-22 @ 20:28:46

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0