I cant get my head around

Okej, hej. Idag är det.. är det Tisdag eller Onsdag? aja, dagen började finnemang. Sov till Halv tolv, sen ner till TVn, oh det va visst Greys Anatomy, oh du blir man ju sådär himlans glad, säsong fyra oh allt :') dock var det bara en kvart kvar, så det var ju alldeles lagom att äta frukost till.
Som jag skrev igår, Matilda har flyttat till Gamleby. Har inte pratat mycket med henne, men antar att hon har fullt upp med att skaffa nya vänner oh sånt där. men det känns fan redan tomt, efter två dar... </3

Snart är det helg, eller a, det beror ju på om det är tisdag eller onsdag. hursomhelst fyller jag år i helgen, usch. det är något som jag har slutat tycka om. Och eftersom jag reda fått det mesta ( datorn ) så har jag ju inte ens det att längta efter och se fram emot. haha fan vad jag gnäller.

Idag har jag bakat bullar, igår rulltårta och kolakakor. man blir glad av att baka. kanske började förstå mig på Izzie Stevens, haha.

oh nuuu
ska ni inte få en låt som gjort glad idag, höhö
utan några bilder från en del av livet under denna vecka, och förra tror jag.

 bebis

 farmors gamla grammofon som jag äääälskar

 Nya skor. även nya byxor, :)


STOP     
här var det slut.

take care / A

Avtryck
Postat av: Nattis

Grattis i förskott då o happas du får en bra dag ändå ;P

2009-08-18 @ 19:08:55
Postat av: Matilda

det var längesen jag läste din blogg amanda. men nu gör jag det. ditt rum ser riktigt snyggt ut :D(y)



i miss u.

2009-08-24 @ 19:42:11
URL: http://sundancekidsjufyrasju.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0