Incredible

Igår (fredag) slutade jag 11.35. gick till matan oh åt oh så.. sen börjar jag gå ner till rese, jag var ju bombsäker på att bussen hem skulle gå 12.50... jag är där 12.14. bussjävlen hade åkt 12.10 :( haha, jag blev sur. men det fick bli oh gå på stan en timme oh invänta nästa buss.
Jag var hemma ca halv tre. hem och packa och sedan vid fyra åka till Tilda. Det var trevligt, vi lagade god mat som karl-erik tyckte var för stark. sen fixa vi iordning massa med loppisen som vi hade idag. sen var det nästan gonatt, eftersom båda va väldigt trötta efter att ha gått upp alldeles för tidigt...

Loppisen idag gick helt okej. inte många köpare men några enstaka som köpte lite mer. så det gick ihop sig tillslut. jag var hemma här typ två. satte mig här vid tre oh ja.. nu är klockan tio i sex oh jag sitter fortfarande här. så trevligt har jag det. haha!

men nu tror jag jag ska hitta på något...

vi hörs!

Avtryck
Postat av: matilda

Din header är superduperfin :D:D::D:D:D

2009-08-31 @ 17:51:30

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0