Is there still time before it all ends?

Preicis hemkommen från farmors lägenhet... vi håller på att tömma den eftersom hon bor på äldrevårdshem. Det kändes förjävligt... vet inte hur många gånger jag verkligen fick ta i för att inga tårar skulle komma. men jag antar att livet är såhär ibland? skit.
Jag fick hur som helst med mig en fin radio, en grammofon, några spel, lite grejer till nästa loppis, serviser till framtiden oh världens godaste köttbullar som jag hittade ett paket i frysen. Helt seriöst finns det inte godare köttbullar än farmors, mmmmums.
Grammofonen har dock inte velat gå igång ännu, men pappa kände nån som kände nån som va bra på såna där grejer, ja ni vet..

Imorn blire att fixa iordning lite på rummet, sen förhoppningsvis åka till Lelle en sväng. det kan nog bli en ganska bra dag ändå(:
Oh i helgen har jag iiingen aning... kanske är snäll mot tilda oh cyklar oh är är sällskap hos henne i kiosken på lördagen, men det vill säga är endast om jag har tråkigt. haha.

Oh nuu.
en låt som fått mig att le idag.
älskade Bowie.



Time may change me.

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0