Kalmar Ons-Fre

Onsdag

Linn mötte mig vid stationen vid halv fem ungefär. Vi gick hem, åt nudlar och tog sedan bussen till Borgholm. Där begav vi oss bort till Strand, satt där ett tag och lyssna på ett par som hade så himlaaaa stora problem,haha himla kul. Sedan gick vi bort till hamnkontoret där Linns arbetskamrater satt oh käka, satt där ett tag oh sedan åkte vi fin bil ut till slottsruinen. lämnade borgholm två minuter i åtta. jag hade panik, uffe börja vid åtta. väl vid ruinen skulle vi stå oh vänta på de andra i en evighet. haha, jag hade ännu mer panik, lite smått patetiskt men vafan.  Väl inne ( 20 minuter sena ) så trängde vi oss så att vi stod längst fram. Uffe babbla om något man inte hörde ett ord av, ibland kan man undra om han verkligen pratar svenska eller om det är rövarspråket!?

 Sis, nästan framme vid vårat mål. haha :)

Hur som helst var Lundell väldigt bra, splade dock inte Stackars Jack som jag hoppats på att höra. Bästa var i alla fall hon gör mig galen. mmmm!

 fin mobilkamera bild. nee..

Det stod kent där.. då blev jag förträffligt glad! :)

Torsdag

Gick upp skapligt för att tvätta. sedan ner på stan en sväng och sen la vi oss i en park oh sola i sissodär en timma. det var mysigt men väldigt varmt oh alldeles för mycket myror. Vi gick hem, åt nudlar oh kvart över tre fäljde jag Linn till bussen oh så åkte hon oh jobba.
Efter mycket om och men fick jag lite senare gå bort på rix fm festivalen själv, plötsligt stod jag brevid några killar i.. 11 årsåldern? den ena började dansa fågeldansen så jag hängde på, men efter ett tag undrade fågeldanskillens kompis om han oh jag va ihop.. då kände jag att det var dags att förflytta mig till en annan plats. haha.
När det var emd ringde jag till Dannys största fan: Nellie Blom. Hon va ju helt överlycklig av att inte va där, haha, not.
Halv tio va det slut, jag köpte en läsk, som jag glömde drick upp-ringde till Matilda så att jag inte skulle bli överfallen på vägen hem, oh det hjälpte! sen väl hemma stängde SabbeThirteen. Usch vilken sorglig film! sen blev de sunes jul 8) peter haber är bäst :]
sen va det godnatt!

Fredag

Vakna tio, låg kvar i sängen till elva ungefär, sen gick Linn oh jag ner till Slottsparken(?) , det var trevligt men jag hade ingen bikini så jag fick stå oh va solglasögonhållare medans Linn bada så glatt. När vi legat där i kanske en halvtimme så får vi besök, eller ja... Danny oh hans flickvän oh några andra la sig tre meter från oss. jag ringde Nellie direkt, oh hon blev ju ännnnnu gladare över att hon inte va där då. haha. hursomhelst så hade han ingen tvätt bräda, annars va de ju inget fel på honom, höhö.

 jag är så himla bra på att ta smygfoton... haha

Imorn drar jag till Göteborg med Mamma och Madonna. det ska bli najs oh jag ska shoppa jeansssss.

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0