lunka på, lunka på

Vaknade av min irreterande väckarklocka kl 8 idag. va vid ceos vid nio, fick städa några omklädningsrum och sen fick vi sluta, oh behöver inte jobba imorn heller. himla gött! När jag kom hem satte jag mig oh spela sims ett tag, haha-alltid lika kul faktiskt. Efter någon timmes spelning fick jag sms från elin, vi bestämde oss för att fira att jag slutat jobba. en 7 kilomters promenad - slå de ni! faktiskt vääldigt skönt, dock lite ont i fötterna nu. men vafan :D
På vägen hem stannade jag till hos Cissi oh Jocke en sväng. där befann sig ju Matilda m.fam. (:
Oh nu sitter jag här, precis beställt uffe biljett, ska bli kul. måste bara ringa till syrran nu ( som jag skulle gjort för några timmar sen ) oh kolla så att allt är ok. (:

nu ska jag ut en sväng om mina fötter tillåter mig .-.


jag blir din skugga
jag blir den du aldrig ser
låt mig bli din skugga
jag skadar dom som ler
åt dig, din skugga 


Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0