stopp, vänta det är kallt ute.. nanana

hejj
igår kom min kära syster hem. alltid trevligt! dock åkte hon till hultsfre idag lagom när jag väl kommit hem. men lär träffas mer på söndag(:
Idag började skolan, pirrigt? nej.. inte i bussen.. men väl framme på skolan. FY FAN. trodde hjärtat skulle dunka ut... ahah seriöst alltså.
Vi blev iaf uppropade klass efter klass och namn efter namn... Lelle och Emma lämnade mig ganska tidigt. dumt.
sen va det OP,  shit så många! jag hade räknat med att vi skulle va typ... 10? max. 32 stycken va vi.. 21 tjejer, 11 killar. oh det kan nog bli en ganska bra klass när man väl lär känna varandra oh allt (:
Vi slutade runt halv tre, jag mötte Patti utanför skolan, det var kul att träffa henne, var ju ett bra tag sen nu! vi satt oh snacka i en halvtimme ungefär för då kom Lelle oh Emma oh Emma var ju såklart godissugen så vi gick till Ö&B så hon fick sitt godis, höhö. sen runt fyra kom Stefan så då åkte vi hem (: var hema runt fem så det va ju perfekt, laga lite mat en snabbis oh sen kolla greys :D yeah!

Imorn börjar jag halv tio. antingen måste jag gå upp alldeles för tidigt oh va i vätervik ca en oh en halvtimma före vi börjar elleer så är jag där 20 över 9 och springer från rese till skolan... hm. antar att jag får sova på saken. haha.
Imorn efter skolan, (ca 12) så åker jag hem, sedan till Matilda, som jag längtat efter hela veckan för tror att helgen kommer bli så himla toppen. god mat och mys imorn, på lördag loppis i gullringen( KOOOOM) oh sen ta buss till hultsfred runt halv två oh gå på marken.
PÅ söndag ska jag spela match... hm, det kanske blir kul? se det positivt liksom! haha.

oh nuuu ska jag vänta på att matilda ska skicka att jag ska ringa henne... tråkigt ja.

men ni att vi hörs nog imorn jö!

take care.

Avtryck
Postat av: Eliin

ja jag tycker att en promenad skulle passa väldigt fint här nu snart :) <3

2009-08-27 @ 20:39:05
URL: http://blowhimback.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0