Why don´t you dance to the music I hear inside my head?

Yoyoyo.
haha, denna dag har nog varit en av de slappaste på länge. gick upp 11, käka frukost, gick upp oh la mig ett tag igen, gick oh duscha, sen ut oh fota lite, oh sen in oh spela sims. från 2 till halv åtta 8D det kallar jag liv.
Oh nu har jag pratat med Matilda...
haha
Matilda: får jag läsa dn sen?
Mia: NEEEJ.
jag börja garva men det visade sig att hon sa nej till hunden. haha det lät kul iallafall... (=

Nu har äääntligen mina grannjävlar gott in så nu ska jag gå ut :D


- We're dead serious, my dear

Avtryck
Postat av: matilda

haha. så kul var det inte x)

du är en sims nöööörd & du älskar dina grannjävlar :D:D &&&& du tar snygg-snygga bilder :)

ps: i morgon kommer du hit. weei

2009-08-11 @ 15:29:15
URL: http://sundancekidsjufyrasju.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0