.-.


Sitter nu i Matildas otroligt sköna fotölj. kollar på när hon spelar ps2... haha. Kan va det roligaste jag sett.. hon är inte så bra på fotbollsspelet, dock väääldigt bra på att hela tiden säga/skrika roliga kommentarer. hahah.

Andra laget gör mål
M: "neeeeej, det va inte mål, fan, nu är jag sur."
lite senare...
M: "HAHAHA, jag suger.."
okej, det lät ju inte så jättekul, men tänk er att hon verkligen säger det med inlevelse, då blire lite roligare. höhö.
Apropå kommentarer gjorde jag nog det pinsammaste jag nånsin gjort idag.. Matilda och jag va nere på downstairs, stod oh kolla på massa tråkiga kläder oh så skulle jag visa min ficka som är sönder för matilda. Så jag pekade neråt och sa"titta, visst har jag en fin fitta." Matilda började asgarva och jag tror jag dog typ. haha Det va ju det jag tänkte på att jag INTE skulle säga, oh så säger jag det.. fy fan va jag skämdes... hahah.


<3



Det är svårt att inte bry sig när du gjort ett
sånt jävla avtryck som känns omöjligt att sudda ut.


Avtryck
Postat av: matilda

sötisbild min vän =)

hahahha, garvar ihjäl x)

2009-12-26 @ 19:00:11
URL: http://matildastridh.blogg.se/
Postat av: cissi

tror jag är jävligt trött för sitter och garvar tills tårarna sprutar

2009-12-30 @ 21:52:20

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0