-.-

dagen har varit bra. Skolan kändes väl.. lite onödig. eftersom det mesta som vi har oh ta igen är sånt som vi ska göra under jullovet. Så det har mest blivit att vi sutte oh glott. På eftermiddagen skulle det va nån föreläsning borta vid metropol. vi pallra oss dit, kallt som fan oh alldeles för långt. När viväl va där får vi nyheten att snubben vi skulle lyssna på, att hans tåg va försenat. yessss. Bara att gå tillbaka. När Vi sedan anlände till vimmerby käka vi pizza. det förtjänade vi faktiskt efter allt gående.
Kvällen har varit slapp, blev oh kolla på sämsta filmen som finns, frostbiten. haha så värdelös. Sen har jag varit duktig oh gjort fina tröjor till Lovisa och Cornelia. ( SOM JAG TRÄFFAR IMORN, ÖÖÖÖVERLYCKLIG!!) dom blev himla balla faktiskt, mjöhöh.

Nej nu ska jag snart duscha, eller inte duscha.. hm, får se.
Vi hörs väl imorn, eller inte.

// A

Avtryck
Postat av: DIN VÄN

Tack sebbe! jag har alltid hatat den där jävla kaninen!!

2009-12-16 @ 15:20:23
URL: http://matildastridh.blogg.se/
Postat av: Lovisa

asfina va dom ju :D <3 pussen

2009-12-16 @ 17:21:01
URL: http://mintystnad.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0