2009..

okej.. på torsdag är det nyårsafton och eftersom jag är upptagen tis-tors tänkte jag att jag nu skulle göra någon slags sammanfattning av året som gått!

Hm. 2009 har varit ett kentlöst år. alltså ganska tråkigt. Men ändå ett år som jag kommer minnas väldigt väl, jag har ju trots allt sltat nian, börjat gymnasiet, bytt gymnasium oh hit oh dit. Men som sagt, att det varot ett kentlöst år har gjort det hela så mycket tråkigare.

Men jao, Sluta nian.. kan faktikst vara det hemskaste jag gjort. Efter att ha gått på AL i 10 år så kände man sig verkligen hemma där.. usch. Och mitt älskade femmangäng.. vart tog alla löften vägen som sa att vi inte skulle tappa kontakten? eran luppsson saknar er jättemycket. <3


tiden med er var den bästa.

Sen var det plötsligt sommarlov. Det första som jag börjar tänka på är såklart Hultsfred. trots det dåliga vädret va det helt klart sommarens fyra bästa dagar! Allt folk och framförallt all fin musik. Glömmer aldrig sista dagen, sista spelningen ,när jag stod oh höll om alicia under thåströms spelningen. Oh va jag grät när han spelade fanfanfan. åh va allt va fint.
Eller the sounds.. fy fasen säger jag bara! Maja är för det första den snyggaste tjejen som finns, efter shane då. Längtar ihjäl mig till popadelica 1 maj, kommer döö.

Oh så va vi ju på springbreak med.. haha Jon klunkarn oh så Alicia, Erik oh jag. Det va okcås verkligen kanonkul!


Oh så var jag ju på min första ulf lundell konsert. Har ju hatat honom sen jag.. ja, sen alltid. men För några år sedan gjorde jag ett skolarbete om honom (av nån konstig anledning) och då började jag tycka om den lille mannen. Det var iaf väldigt kul, en helg nere i kalmar med syrran är ju ioförsig aldrig fel. :>

Sen var det skolstart... Omvårdnad-räddningstjänst i västervik. Kanske skulle lyssnat på Nellie så jag hade insett direkt att jag inte vill bli den där tanten som säger " jag trivs jääättebra med mitt arbete oh blablabla" så jag hade sluppit och pluggat ihjäl mig nu under hela lovet. Men ändå, har träffat massor med underbara människor, hela klassen va suvären och jag är säker på att ni kommer ha tre såinihelvete bra år tillsammans!

Nu ska jag kanske även passa på att nämna Lovisa och Cornelia. er kommer jag verkligen sakna massor. men ta hand om varandra och tjocka er inte för mycket. jag älskar er!

Lovisa
hej mitt namn är amanda och jag är tjock. väääldigt tjock tillomed. mina favoritsysslor är sjäälvklart att följa med Lovisa till caféterian där hon köper sitt älskade te. och ibland blir det så att jag köper en macka så jag kan bilda mackbomber så jag kan bomba sönder henne. det är kul. Men nu när jag bytt skola kommer det inte bli så mycket mackbombskrig eller några promenader till caféterian... vet faktiskt inte hur jag kommer klara mig. För det är ju så, du får mig alltid att må så bra, vet inte riktigt hur du gör.. kanske är för att du slår mig hårt i pannan så det faktiskt gör liite ont ibland. Eller den där minen du gör när jag ställer mig i vägen för dig oh säger"vadå, ska du gå här eller?" haha. hur som helst. jag mår bra i din närvaro så vill verkligen inte att vi tappar kontakten.. ok? Det får inte hända, så är det bara.
j a g  ä l s k a r  d i g.
/ din egna fläskfia.

Jao. Det blev ju ännu en turkietresa med. verkligen underbart, fy fasen vad jag älskar alanya, där ska jag bo nån gång i mitt liv. :>


jag oh gaymadrassen. höhö.

Jao, det var lite som hänt under det gånga året. Känns som mycket är från sommaren och hösten, men måste ju säga att våren va underbar den med. När Linn bodde i Vimmeby. bondebygatan 24 högst upp. fyfasen. där spenderades många nätter, och många l word avsnitt blev sedda där. Det är läskigt hur löjligt lätt livet va då. Gå i nian, knappt bo hemma oh bara liksom.. va. underbart.

Nej nu ska jag städa, det är väldigt behövligt. oh snart hoppas jag linn kommer hem så vi kan åka oh sola.
Jag kommer säkert slänga upp nått mer sånt här inlägg för kan tänka mig att jag kommer komma på massa saker som jag bara tänker"men shiiit. det måste jag ju ha med". höhö.

men tills dess.
ha de bra oh gå försiktigt för det är jävligt halt har jag märkt.

tar med en bild på Matilda och mig.


Buffy & Slaffy, Snigel & Igel...
Du är bäst. Även när du slår mig hårt och sparkar mig i magen.. tillomed när du tvingar mig oh sova på mattan.

Avtryck
Postat av: Anonym

avslutar..............

DANMARKS SNYGGASTE BÖÖG , det är du det.

<3

2009-12-29 @ 16:28:10
Postat av: Lovisa

men din pluttis, tjuter ju sönder mig!!

finns nog ingen bättre än du! <3 kärlek!

2009-12-29 @ 17:08:28
URL: http://mintystnad.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0