allt gott kommer tillbakaaaA


Hittade min gamla telefon som jag hade under typ halva högstadiet... man kan ju börja undra om man va helt frisk då när man kollar igenom bilderna... OCH VIDEOSARNA. haha fyfan. va faktiskt lite busig oh laddade upp två, haha.



på båten till helsingfors för typ tre år sen. haha. töntigare får man ju leta efter.



hahahah. skulle nog kunna skratta tills jag dog åt dina miner min vän hulko.


ja, det va det. Nu ska jag prata popadelica planer med Erik. SOUUUUNDS kommer dit. hur gött som helst (:

Avtryck
Postat av: HULKEN

hahahhaha. jag kan inte se dom nu, för datan är inte som den ska.. fast jag vill nog inte se egentligen. fast jooo va?

2009-12-15 @ 13:28:58
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0