band of horses - No one´s gonna love you


helt galet bra! tycker jag iaf. fast brukar ju ha lite weird musiksmak, men ändå, enjoy!




Senare idag kommer det troligtvis upp bilder på olika färger som jag funderar på att måla om rummet till.. ni får då hemskt gärna slänga in en kommentar oh säga vad ni tycker.. hihi.

Nu har jag iaf köpt alla julklappar som ska köpas, har bara matildas 50-kroners paket kvar som ska köpas på en mataffär. haha, vi blir fanimej stördare oh stördare för var dag som går! men vi gillart.
hur osm helst, sitter nu, eller rättare sagt liger nu oh fixar ett armband till Linn, som hon säkert kommer slarva bort innan hon ens hunnit få det, men saksamma. Och när det är klart är jag klar med alla julklappar. känns gött!


Avtryck
Postat av: M

hahaha, OM vi blir.

det gillas ju min vän :)

2009-12-23 @ 17:02:20
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0