flääääskit


1. runt tolv ringer finaste alicia pettersson. "Månsson, sätt dig nu, för du kommer bli helt jävla freakyglad nu." Jag fatta ingenting:O sen bara "ÄR DE NÅTT OM KENT?" Alicia." Ja, DOM KOMMER TILL HULTSFRED" jag började hoppa omkring, när jag vände mig om satt typ halva BF där... p i n s a m t. haha.


finaste jag sett på länge i alla fall :D

Imorn är det sista dan i västervik.kommer tjuta ihäl mig.. fy fan. hatart. Efter skolan idag drog iaf Jag, Lovisa, Cornelia och Sofie ner på stan. Det va ju trevligt, kommer verkligen sakna er. kommer kännas sjukt tomt att inte träffa er varje dag :(


Haha, snyggaste :*


Finaste du.
<3


'cause you're the storm that I've been needing
and all this peace has been deceiving


Avtryck
Postat av: Lovisa

du är finast! kommer bli sjukt jobbigt imorgon! kan du inte bara stanna?!?! du är bäst! <3

2009-12-10 @ 22:08:06
URL: http://lovisakarlsson.devote.se

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0