god morgon / god middag

igår var det gymnasiefest, det va kul, lite lamt eller nått kanske? eller så äre bara jag som inte kommer ihåg allt.
Blev förfest ute hos Matilda med Mogge, Alli, Lovisa, Hanna, Astrid och Kajsa. (shiit. jag kom ihåg alla namn :D) Vi förökade oss en del och sen runt halv tio började vi dra oss in mot stan. Och jao.. orkar inte skriva så mycke mer, halv två va vi hemma hos Matilda igen, somna nog innan jag ens lagt huvet på kudden, vaknade 8.08 och va döpigg. halv tio nån gång hämtade jag den slickande tjockisen pumba. Sen vakna matilda med. har mest legat oh gjort ingenting resten av dagen, oh nu ör man hemma, iinte lika kul. Men på onsdag eller kanske tillomed tisdag kommer Linn hem, fy faaasen va härligt!

Nu ska jag upp oh fixe te ma så jag inte ser ut som en ko. Hörs la ikväll.
peace

//a 

Avtryck
Postat av: nela

drack ni något? (;

2009-12-20 @ 16:01:37
URL: http://sunshiinedust,blogg,se
Postat av: Cornelia

okej, haha. ja, dricka är inge bra ;) haha.

bra att du trivs i h-fred då. :) týcker att du passar på gyro. saknar dig med <3

2009-12-23 @ 14:56:26
URL: http://sunshiinedust.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0