heeeej era spenor

idag har jag sovit näästan hela dagen. Gick upp lite efter elva, tog en promme sen hem oh kolla på greys, oh mer har jag inte gjort, för här ligger jag i min alldeles för sköna säng och fortfarande kollar på greys. Men snart är det nog dags att ta tag i sitt liv.. kanske plugga lite? och ikväll ska jag måla tusen bilder.
Imorn blire stan, förhoppningsvis med matilda, och likaså kvällen, och natten, mjöhöh.

naj nu skiter jag i meredith oh derek..  Föresten måste jag ju påminna er om att Derek, eller ja, Patrick Dempsey är med i filmen förtrollad som går ikväll på 4 eller nått halv tio. Hoppas alla redan sett den, men om ni inte har det så SE DEN.
jao. Det var allt. Hörs sen.

//a

Avtryck
Postat av: matilda

hahhaha, ja det KAN vara det.

puss spenan..........

2009-12-25 @ 17:12:35
URL: http://matildastridh.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Patrick Dempsey är ju "rätt" mymsig! Haha.

Förtrollad är rätt bra :)

puss på spenan, lillplutt :*

2009-12-25 @ 19:46:37
URL: http://sunshiinedust.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0