hello sunshine..

Liite julkänsla börjar jag nog få, oh det är inte illa, för jag gillar verkligen inte julen. vet nog egentligen inte varför, kanske för att den är så himla överskattad? Man har jämt så höga förväntingar på julen, men det blir aldrig så bra och så mysigt som man föreställt sig.. haha visst låter det som jag är pepp på julen?
Men imorn kommer syrran hem, så himla skönt.

Nu skiker moder på mig att jag ska se nått coolt.. ska bli såå spännande att se vad det är.

//a



psst. förövrigt sitter jag oh lyssnar på Band of horses. grymt bra!

Avtryck
Postat av: nela

jag har inte julkänsla! :O

skolan stressar så mycket, så den hinner nog inte komma tills torsdag-

2009-12-22 @ 21:13:29
URL: http://sunshiinedust.blogglse

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0