imagine


nyss hemkommen från den stora staden. (ironi). Köpte färg till rummet, 406 jävla spenor gick de på.. usch, inte snällt. Köpte även ett par vantjävlar eftersom jag varit dum oh slarvat bort mammas... blev alltså 500 kronor fattigare idag:( inte ok.

Nu sitter jag här oh lyssnar på John Mayer och massa olika versioner av elton johns imagine. uunderbar. oh så äter jag typ det godaste som finns- kyckling, god sås och 2,90:- nudlar. haha billigt oh jävligt gott.

men nu ska jag ut till garaget oh måla en hylla, som sedan ska bli min grey´s anatomy hylla. ledsen kent, ni får ingen egen hylla.

OBS. Måste nog sluta svära snart.. kan knappt säga en hel mening förrän jag säger nått med jävel i slutet.. inte ok det heller.

hur som helst. vi hörs.

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0