jag önskar dig allt vackert...


...För du är det bästa som jag vet.

Börjar kännas som att min Thåstörm period hållit på en aning för länge nu, börjar bli helt knäpp i huvet asså. Hur som helst, är inte på blogghumör överhuvudtaget. Men kände att jag bara ville säga att Lovisa är en fis. Puss pårej :*



Nu ska jag nog ta oh ringa Matilda, den lilla jäveln är ju faktiskt hemma idag. För imorn ska hon oh Mogge göra massa roliga grejer i Vimmerby. som jag sjäääälvklart inte kan va med på eftersom jag ska åka skridskor :( Menmen. Får se fram emot Fredag istället, drar till stockholm dåju. :)))






Det är kväll här och jag jag har fyllt
mitt huvud med tingeling
Och man blir sentimental av ingenting


less på allt, fast allt ändå är bra. behöver en helg fylld med Trixi och Matilda.



Avtryck
Postat av: Lovisa

en fågel viskade i örat att du är en tönt! :D

och den passade på att säga att helgen ska bli den bästa! :D <3!

& som svar på din kommentar, så är du mer än mitt te, allt då, i princip! :) <3

2009-12-16 @ 20:52:04
URL: http://mintystnad.blogg.se/
Postat av: M

Bilden är finfin :D



Jaaaa, kom gärna hit oh knuga med mig oh trixi :) det får du huur mycket du vill. Du skulle ju kunna ta sparken? ;o det måste ju gå nu !!!! Det kan ju va det bästa jag har kommit på!



glaffs <3



2009-12-16 @ 21:37:38
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0