lite mer 2009


jag glöööömde ju min bästa knugor:O Maja oh Kicki.


höhö, inte en lygn stund med er era knullapor.

Kommer verkligen sakna kvällarna ute i gamle :(



nått mer jag glömde va ju fotbollen. Valdermarsvikcupen. så uuuunderbar. Chanco, du gjorde den cupen så jävla mycke bättre ska du veta :D

Okej, tror det var allt. Imorn är det nyårsafton, kommer självklart spenderas ute i åhl med bästa M:en. Våghals, vattenpipa, en stol, och tre stördon. kommer bli en dunderbra kväll!

nu ska jag snart sova, imorn ska jag fixa massssssa på rummet mitt. Ställa in syrrans säng istället för min, den är större och skönare så jag klagar då iiinte! oh så ska jag måla det sista. waaaao

Avtryck
Postat av: Kristin

Åhh..jag kmr sakna dig som bara den uppe på skolan! :( <33

2010-01-03 @ 18:51:51

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0