@ matilda

Jag vaknade upp ute i Åhl hos Tilda. Sjöng en fin liten truddelutt om katter eller något när vi vakna, hur som helst, Igår bestämdes det halvt att jag troligtvis ska byte linje på gymnasiet.. Kanske börja i hultsfred hos Alli och Gabbi. Gyro alltså. Det låter verkligen hur kul som helst. Och det är ju det jag vill ha, kul. Största problemet är några utav de finaste tjejerna jag mött, Lovisa, Cornelia, Amanda och Sofie.. Kan ju inte bara dissa dom ju :(

Men vi får se hur det blir...

+ saker med att gå kvar i västervik.

- Flyttar hemifrån efter nyår, Lelle och jag i ett litet hus som vi hittat, skulle ju bli huur kul som helst!
- alla fina människor
- får ju trots allt en bättre utbildning om jg går kvar i västervik

+ saker med att börja i hultsfred

-Kommer troligtvis tycka att själva skolarbetena är roligare
-bättre lärare, det kan ju faktiskt inte bli sämre
- Alli och Gabbi
- Behöver inte flytta hemifrån, sparar alltså mer pengar, alltså mer kent och andra festivaler i sommar.

Jao... HJÄLP MIG!!!! släng en kommentar om vad ni tycker låter bäst, snälla..?


Avtryck
Postat av: Lovisa

amanda du får inte! :(

klart du ska stanna i västervik!!

2009-12-05 @ 14:01:22
URL: http://lovisakarlsson.devote.se
Postat av: Majaaa

Stanna kvar i Vika så du kan hälsa på hos oss i gamle =DDD

2009-12-06 @ 11:46:06

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0