mjaomjao


har precis burit in alla grejer till julgranen, men insåg just att jag inte kommer få in julgranen i huset... den är ju huur bred som helst. iinte kul om det blir barr överallt, för då måste jag städa. haha.
Hittils har dagen varit bra, lite seg kanske. Inte gjort så mycket. vakna vid nio, låg kvar i sängen till elva oh spelade yatzy, höhö. Just nu sitter jag oh kollar på hogan knows best eller va de heter, det suger iaf. men så äre. Ska snart börja bege mig ner mot stan om jag orkar, köpa sista julklapparna, hämta färgkarta så jag kan bestämma mig för vilken färg jag ska ha på rummet oh sen hem oh återigen spela lite yatzy, plugga lite också kanske.. blä.

pssst. har även kikat in julklapparna.. är nästan säker på att det ligger en kånken i ett av do, mjihih.



Don't start again, we're almost done here
You turn, you turn away



Avtryck
Postat av: matilda

mjao, har du kommit in i en john me period? :)

2009-12-22 @ 16:07:23
URL: http://matildastridh.blogg.se/
Postat av: Lovisa

men fuskis som kollar in julklapparna, dålig stil amanda..... (a)

<3

2009-12-22 @ 20:21:58
URL: http://mintystnad.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0