pluggpluggplugg...


Fy fasen va mycket jag har oh plugga asså.. längtar så grymt mycket tills jag är klar med allt!
Hur som helst.

Idag blev det att gå upp vid halv åtta för att ta 8.20 bussen till västervik. det blev den vanliga lilla prommenixen till cafeterian oh köpa te med lovisa ( hur ska jag klara mig utan den promenaden sen? kommer ju bli döfet!) Sen hade vi naturkunskap i en timme ungefär. faaast så mycke naturkunskap blev det ju inte. men vad gör det?
Sket iaf i labben som jag skulle haft vid halv tre, skulle alltså gått oh väntat ca tre timmar på att ha lektion i yttligare lite mer än en timma. mjaa tveksamt att jag hade pallat det. så jag tog 13.25 bussen hem, träffade matilda och mia oh gick inne på leksaksaffären i asså jag skojar inte men det vart nog ca en timma. haha inte det roligaste.

Nej nu ska jag gå ner oh ta ett fotbad och käka ännu mer Ben & Jerry´s. Mohahah.
 

Avtryck
Postat av: nela

ska du byta till hultsfred efter jul eller? :)

2009-12-21 @ 20:10:32
URL: http://sunshiinedust.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0