santa claus is dead

sådär, ännu en jul som är över. Den har varit helt okej. Nu äre bara Ogifta par som är kvar, sen är julen heelt slut. Imorn blire att sova ut, sen ska jag nog försöka ta mig ut till matilda på något litet vis, vill ju se hennes pulka. hiih.

nej, mer än så blir det inte.
Vi hörs imorn, ju, kanske. :> 

Avtryck
Postat av: HON MED PULKAN

hahahhaha, det där var inte snällt :( hoppas du fick 20 fioler :)



JAG TYCKER VERKLIGEN ATT DU SKA KOMMA HIT I MORGON, VI SKA TILL TOREBOBACKEN MED _ADAM & AGNES_ & PROVKÖRA MIN NYA PULKA!

så du får ta din spark om du inte kan ta dig hit på annat vis.

visst min vän? =)

2009-12-24 @ 22:29:46
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0