the haters


Tråkigaste dagen på länge. skolan kändes så himla onödig och allt va bara jobbigt. Tömde skåpet, snacka lite med rektorn, gjorde engelska prov oh hade lite psykologi. sen va det tack oh hej för mig. Alla skulle på sån där luciagrejs, så sa hejdå till alla i korridoren som va proppfull med folk.. Inte det bästa. Sen ringde jag alli. sen kommer jag fan inte ihåg vad jag gjorde. usch.. gick ner till rese iaf, det spöregna, jag va arg, och jävligt ledsen på allt. Hela veckan har varit skit. hoppas som fasen på att nästa vecka kommer bli betydligt bättre. Men hur ska jag klara mig utan mina tjockisar hela dagarna? :(
För det är ju så, ni är för jävla bra, Lovisa och Cornelia främst. oh så Emily med, men henne blir jag ju antagligen inte av med, och tur är väl det :))

Just nu sitter jag i bilen påväg till Örebro, Thåström och jag.
Helgen kommer spenderas med sysslinga oh kusiner oh allt va de är. Kan bli kul. och imorn blire en heldag på stan, inte helt fel! :)

Nu ska jag gräva ner mig i kentkudden. Vi hörs.

Jag vet att du sover
känner värmen från din hud
bara lukten gör mej svag
men jag vågar inte väcka dej nu

Jag skulle ge dej
allting du pekar på
men bara när du inte hör
vågar jag säga så

Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
när du inte ser på
och genomskinlig grå
blir jag
utan dina andetag

Min klocka har stannat
under dina ögonlock
fladdrar drömmarna förbi
inuti är du fjäderlätt och vit

Och utan ett ljud
mitt hjärta i din hand
har jag tappat bort mitt språk
det fastnar i ditt hår

Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
när du inte ser på
och färglös som en tår
blir jag
utan dina andetag

Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
om du inte ser på
och genomskinlig grå
vad vore jag
utan dina andetag

Vad vore jag
utan dina andetag?




Avtryck
Postat av: Lovisa

kommer sakna dig så sjukt mycket så du förstår inte! hoppas på att nästa helg blir den bästa! <3

2009-12-11 @ 16:52:29
URL: http://lovisakarlsson.devote.se

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0