tråkigt,jao...

jag har gaaanska tråkigt.

 

Lovar du att vara ärlig? jao
Du heter: Amanda
Smeknamn: Hm, Månsson?
Låt som när du är ledsen sörjer till? thåström
Beroende av: farmville
Vem behöver du mest just nu: vet faktiskt inte 
Vad tror folk om dig? inge aning. men dom får tro vad dom vill
Stämmer de? ingen som vet
Vad får du oftast komplimanger för? mitt fett, hah 
Vad säger du för att imponera på någon? mjao
Hur imponerar man på dig? va som Ryan så är jag fast. eller shane.
Brukar du skratta för dig själv? ja, alldeles för ofta
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Okej min vän B-) 
Vilken är din favoritmålning: den på shane som jag målat. lilla ego fy skäms
Var bor du? Vimmerby
Trivs du där: jaju
Äger du några converse: tre
Sprit, cider, vin eller öl: cider. heeelst två år gamla ju. hah
Brukar du bli för full: nejnej
Vad har du för mobil operatör: halebop
Är du allergisk i mot något:: apelsin... tror jag. och bonde söker jävla fru
Har du haft sex idag: inte vad jag märkt
Nästa mål i ditt liv: bli mer crazy ju. och sluta bita på naglarna :((
Hur svarar du i mobilen: aa hallå eller nått
Vem ringde du senast?: matilda va det nog 
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att hon kollade på greys oh att christina dansade oh skratta
Antal timmar sömn inatt: vet inte, för lite iaf
Sov du ensam: nej
Tycker du om din pappa: ja, väldigt mycket idag 
Brukar du komma i tid: ja va 
När mår du bra: typ jämt
När blev du fotad senast: - idag
Hur känner du dig nu: konstig, ont i halsen, lite depp och väldigt pepp på morgondagen 
Vanligaste färg på dina kläder: svart eller blått
Vad tycker du om fötter: öhh.. usch för kalla fötter.

Är du smart: - nej verkligen iinte. hah
Är du aktiv i skolan: är ju illa tvungen nu ju
Vad saknar du: en viss joakim berg och hans tre små vänner
Hade du en bra kväll igår: ja den va mysis
Favorit dryck på morgonen: oboy
Rakar du benen: jao när jag orkar
När brukar du oftast gå och lägga dig: olkia
Är du blyg: olika.. mot vissa är jag asblyg, oh mot vissa inte alls
Sysslar du med någon idrott:- nej.. förjävligt. men ska nog s'tta igång med fotbollen efter nyår.. måste börja röra på fläsket
Vill du hellre ha mail än brev: kvittar, men brev är kul
Tror du på kärlek vid första ögonkastet - naee
Har du spytt offentligt- i en simhall när jag va liten:( pinsamt? ja
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: omg, skulle va dökul 
Är du nöjd med ditt liv: stundtals jävligt nöjd
Är du bortskämd- det vill jag nog inte påstå? lite ibland kanske. beror väl på vad man jämför med
Vad gör du i morgon - vattenpipa, ohyeahhh
Vad är det värsta du vet? -  hm...
Hur mycket pengar brukar du slösa på en veckan? - olika.
Vad behöver du just nu? - kissa och hämta jamas
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? paris hilton
Vad längtar du till? - k e n t


Har du bra vänner och äkta vänskap? - ja
Vad använder du för shampoo? olika
Vad är det finaste du fått? - fick precis en säng som jag är väldigt glad över just nu
En speciell dag du minns: 12 september 2005, 7 feb 08 .....
Tycker du om någon just nu: naa, försöker att inte göra
Om fem månader - är det maj tror jag? alltså popadelica, siesta.... rawr
Du samlar på - inget
Gröna eller röda äppeln: gröna, its goood. haha!
Vem ringer du när du är arg/ledsen - Matilda/alicia/ingen
Gillar du golf: nej fy. men det är kul på wii
Vilken tid gick du upp idag: 9.35:(
Har du sovit i din egna säng inatt : yezzz
Har du strumpor på dig nu - nej
Vad ska du göra ikväll: snart sova

Är det okej att gråta: jaa
När grät du senast - hm.. vet inte:o nu va de ett tag sen, ett tag grät jag fan hela tiden
Laddar du ner musik och film från Internet:- musik
Vad skulle du göra om du vann en miljon- vet inte
Bär du glasögon eller linser - båda
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder - alla kläder är ju märkeskläder
När går du upp ur sängen en helgmorgon: presic lagom
Har du piercing: nix
Vill du gifta dig: beror på
Vill du ha barn: ja en gay tjej eller en bögkille

solar du ofta: ibland
Är du bra på att laga mat:- nudlar
Gillar du att dansa: nej fyyyyy
Är du flygrädd: nej
Hur vig är du: kan nog va den ovigaste som finns, nästa iaf 
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten 
Vilken är din favoritglass: Ben&jerry bohemian raspberry
Tror du på ett liv efter döden: nej
Tycker du om sushi: antagligen inte 
Vad äter du helst när du ser på film: popcorn
Bor dina föräldrar tillsammans: jao
Har du tandläkarskräck: ja.. lite
Är du morgon- eller kvällsmänniska: natt :( 
Vilken ögonfärg har du: grön/blå/grå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja
Biter du på naglarna: ja :(
Hur ofta tränar/motionerar du: inte ofta längre..
Senaste låt du hörde: bob dylan - dont think twice
Vad gör du på helgerna: är med tilda?
Har du tråkigt just nu eller varför gjorde du testet ? ja men nu börjar det här bli jävligt tråkigt med


Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0