First day at work...

jahopp. sommarjobb... = gå upp tidigt :(
samlades vid ceos vid nio, halv tio  va vi uppe på vimarvallen där Robin och jag skulle tvätta soptunnor... kul. Sen tog vi högtryckstvätten så vi fick bort all mossa oh barr.. ehm varför?
Sedan skulle vi kratta/soppa bort de... det var... mindre kul. haha. sen va de lunch oh efter de fick jag sitta på en gräsklippare oh brumma runt, oh sen sluta man visst! så de har väl vare ganska okej ändå. :)
Mitt i allt klippande fick jag ett fint sms som gjorde mig glad.. haha, det stod i alla fall att det var speedway imorn. jaja, jag börjar kanske bli en speedway nörd. men de är ju faktist kul.

Förövrigt så tapetserar vi i i datarummet nu, så just nu sitter jag ute i vardagsrummet inträngd bland byråer oh andra hyll oh skåpssaker. men det är väl mysigt oh fint. haha!

föreeesten måste jag ju påpeka att radion har varit min vän idag. två kent låtar på ca en oh en halv timme, det är inte dåligt :)

Avtryck
Postat av: matilda

speedway + hamburgare <3 det är la najs.

jag stängde på radion en stund idag & vilken tajming, precis då börjades dom andra spelas. (y) höhö.

2009-07-27 @ 16:45:56
URL: http://sundancekidsjufyrasju.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0