night after night you say you move on, tomorow,tomorow.

Hemma från jobbet nu oh är duschad oh klar för att sitta här ett tag. jobbat från halv ett till nio idag så är ganska trött dock. men tiden går faktiskt snabbare än man tror.

nästa vecka ser jag framemot enormt mycket, jobb måndag tisdag. På onsdag åker jag (troligtvis) ner till min kära syster oh sssabbe i kalmar, på onsdagskvällen blire Lundell i Borgholm oh torsdag-fredag blire bara häng kalmar, lite öland kanske:) hemfärd på fredagen därifrån och på lördag morgon åker mor oh jag till göteborg för att se madonna, oh innan de ett tag på stan(: fullt upp oh de gillar vi!

hursomhelst. när man sitter oh jobbar får man viss tid åt att sitta oh tänka, haha. så jag satt oh tänkte ut en topp-tio-kent-låtar-lista-enligt-mig. Så här har ni den :)

 
1. Mannen i den vita hatten ( 16 år senare )  {solklar.
2. Socker { mmm, låt man alltid kan lyssna på oh texten är, som alla andra kent texter- klockren.
3. M { en av de finaste låtarna som finns.
4. Vi mot världen { bästa låten när man åker buss
5. Månadens erbjudande { en av de första kent låtarna jag hörde, texten är så perfekt ibland!
6. Sundance kid { jao. sundance kid. haha
7. Längtan skala 3:1 { vet inte varför men den är så fin
8. Du är ånga { bäst när man boxas
9. Blåjeans { goding som alltid funkar
10. Vintervila { nästbäst när man åker buss

okej, skulle kunna hålla på hur länge som helst. men jag antar att det inte är många av er som finner detta så intressant, haha, så jag slutar.

nu ska jag se L word eller Grey's. oh imorn är de job klockan 8... suck.

peace.


Avtryck
Postat av: chanco kattmatsköparen

nice blogg månsson ;)

2009-08-01 @ 19:43:18
Postat av: blu

hej

2013-01-23 @ 17:08:08

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0