Haha, jadu..

Håller på att rensa ut mitt gamla skrivbord, och ja. Då hittar man ju en hel del gamla skolarbeten och annat lite små kul..


Haha, Alllldeles för många OC plancher och några fula teckningar jag målade när jag trodde jag peyton. eller aa, det trodde jag väl aldrig men.. ni kanske fattar.


Åhh vad glad jag blev när jag hittade den här. För två år sen hade jag, Maja, Micka, Carro, Bullen och Gabbi ett himla kul kalas för Nattis. När vi skulle leka "sätta knorren på grisen" så målade Gabi den här. Jag hittade dentyp förra året men trodde jag slängde den då.. men så hittade jag den idag. hihi


HAHA jag garvar ihjäl mig. Det är ju nästan tur att min webcamera är den sämsta i sverige, för ni skulle bara vilja veta hur mina tänder ser ut när man kollar närmare.. haha. oh gode gud alltså. Menmen, så kan det va!

Jao. det var det. Nu ska jag fortsätta med städandet.. inte kul. Skriver lite om denna dag senare ikväll kanske. så kolla då vettja (:

Avtryck
Postat av: beatrice

haha just det! den där boken vi skrev om bröderna lejonhjärta i. Jag hittade också min bok för inte så länge sen och jag såg helt hemskt ut på bilden, jag såg allvarligt ut som en gråttmänniska som inte varit hos frisören på 10 år ;) haha.

2009-10-06 @ 19:39:04
URL: http://beatricesandrasofie.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0