Okej. dagen idag.


Dagen idag började med en lagom lång sovmorgon. Och medans jag låg kvar liite längre än Matilda så lagade hon fukost: Makaroner och köttbullar. finns nästan inget godare. Oh sen, Så skulle vi bege oss in till gullringen för att leka fisk oh simma lie oh känna oss duktiga. När vi nästan var redo för att gå sa jag till Matilda: Börja välj en bikini nu för det brukar ta en jävla tid.( det tar jämt miiiiljoner minuter för hene oh bestämma vilken bikini hon ska ha) oh så svarar hon: Jag har ingen här, lite panikslaget. jag blir sur, oh vi börjar leta efter någon att ha ( mest matilda, för jag va sur ) haha, tillslut hittade hon en sötis så vi kunde börja vår 7kilometrs promenad in till gullringen. kanske något av det segaste jag gjort.haha.
sen var vi framme, vi lurades oh sa att vi va femton så vi skulle få gå in billigare. men jahopp. sen när vi skulle sola så va man tvungen oh va sexton om man skulle göra det oh då kunde vi ju inte säga att vi va det... bajs tänkte vi oh gick in i bastun ett tag. varmt oh skönt oh jag blev rödfisk :*

Sen åkte vi hem, oh efter det så vet ni ju, städat skrivbordet oh sån skit. imorn måste jag verkligen plugga lite.. oh börja skriva i den där jävla loggboken kanske det är hög tid att göra med?

aja, nu ska jag se mysteriet på greveholm. haha. det roligaste som finns. " för allting har en naturlig förklaring" haha, älska!

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0