Sorry


Night after night
you say you move on
tomorrow
tomorrow

Hej. Oj, det var visst ett tag sen nu... Men jao, här kommer en snabbis om denna vecka.

-praktiserat en veckan nu, trivs faktiskt väldigt bra. Får göra lagom mycket och gamlingarna är huur sköna som helst!
-Fick idag se en död människa, för första gången. de ni! Men det var inte alls farligt eller så!
-Igår träffade jag två saknade småskitar! CG och Elin. B lev film och en 40,50 kroners godispåse. mjaooo.
- kom nyss hem från vidala, så nu sitter jag oh äter det som blev kvar sen igår. och nu ska jag se onsdagens livvakterna program.

Jao. så så är det. Nu är jag ledig två dagar. På onsdag börja jag halv 8, skulle jobbat kväll egnetligen, men vill ju inte missa Greys? haha. inte bara därför jag bytte, men lite kanske... höhö

nej nu blir ni av med mig.

ha de bra.


Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0