today is a good day

dagen började fint, ända till mamma blev på jobbigt städhumör och fick för sig att hon skulle rensa ur en garderåd som mestadels innehåller mina saker. Detta slutade ju då i att hon frågade mig heeeeeela tiden om hon fick slänga det, lägga ut det i förrådet... osv. MEn efter ett atg kom Mia och Matilda och räddade mig städningen. Vi åkte hem hit till Tilda, tog en lång promme med vovv 1 oh vovv 2. naaajs.
Vi har även sett en himlans bra film idag, My best friend's girl. Om ni inte sett den, se den!

http://www.youtube.com/watch?v=uxSsGXjDq6c

en link till, i alla fall min favvo scen från filmen. den va dum och inte ville bäddas in.. menmen. kolla den! :))

nu ska jag fortsätta att ivrigt sitta här och vänta på att kent ska sätta sig ner hos skavlan och troligtvis få mig fälla en liten tår för dom kommer nog va... så himla dom liksom. åh!

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0