Did you say it?

Hej
igår for jag som sagt till gamleby efter skolan. det var skönt och kul. Matilda fick dåligt samvete, jag visade maja, kicki oh matilda rövdansen som alla älskar, Kicki och jag gjorde en linje. och hon får inte gå över linjen. oh så åt vi nudlar och maja fick sötis skrattfall :]
då är allt som det brukar. höhöm, jag är inte bra på att få in dom där... men ja, det var skönt och kul att vara där ett tag!

Idag var det ju skola igen, sista dagen denna vecka. så himla skönt! jag vet ärligt talat inte vad det är, att jag är på dåligt humör just nu eller trivs jag inte..? något känns fel med så gott som allt just nu i alla fall.
( femman , i m i s s y o u g a y s )

Nu ska jag gå ut en sväng, sen hem oh se idol. och som kvällswatch haha, så blir det roust på berns. haha, jag tror jag kommer älska de!

 OBSSSSSSSSSS. det kanske blir en turkiet resa i alla fall (=

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0