Drive


Linköping idag alltså, det var kul, Mia och Nicklas ville hem tidigt, så Matilda var stressad, så allt var precis som vanligt (:
Detta är iaf det som blev inhandlat!


- T-shirt, mössa, scarf.


- jätte skön långärmad stickad tröja. oh en en gång mössan oh scarfen som jag älskar!


- Oh så en alldeles för skön fin liten hultsfred tröja!

Oh så köpte jag en vanlig grå t-shirt med som jag imorgon ska måla något fint på. eller aa, fint oh fint! haha.

men nu ska jag knuga lite med Maja, sen kanske se lite L word oh sedan ska jag snarka ett tag.
föresten!
4 oktober börjar en ny serie! Oh gissa vem som spelar en av huvudrollerna? jo Kate Moening. ( Shane, L word ) så det blir ju typ två Tvprogram i samma vecka. höhöh, guttans! oh imorn börjar one tree hill.

det är nog med all säkerhet något av det bästa med hösten, att alla bra serier börjar igen. haha ( tv nörd ) :D




Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0