Good Morning

godkväll menar jag ju

Snart ska far och jag åka ner till ica, måste handla in massa grejs nu innan mamma kommer hem för annars kan det bli ett himla ståhej... Förövrigt håller jag på att tvätta just nu. vilket är en ganska stor grej för mig faktiskt, haha. nääästan första gången jag tvättar helt själv. gött. oh så skulle jag handtvätta en grej, men sen när jag skulle häng upp den på tork så blev det blött på hela golvet.. hm, så jag beslutade mig för att vänta ett tag med att hänga upp den. haha.

nej nu ska jag ner till ica. skriver kanske sen om den kommande veckan, som inte kommer innehålla så myclet kul. och så komme rjag säkerligen gnälla endel över skolfotot vi tog idag-........ fy fan alltså.

nehepp. ica, here i come.


-seriöst? öka lite nu!

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0