goodnight and go


Hej
Nu ligger jag i en soffa i en åhl. Det är trevligt och en katt värmer mina fötter. Jag missade idol förut för jag pratade med alicia, så det ska jag se nu, snart. :> Förövrigt har denna dag varit ganska seg. började med tårar och något som kändes som en alldeles för lång bussresa. Men det blev bättre. Efter den långa hemresan hälsade jag på farmor i nästan en timme, det kändes bra.

Nu ska jag som sagt se idol.
Imorn skulle tydligen Matilda in till stan och köpa en mobil så jag antar att man får hänga på ju! Annars händer nog inte mycket, kanske träffa Erik en sväng, annars åka ut till Lelle & Alicia :>

Goodnight



Är du bitter är du besviken?
Är allt omkring dig en spökstad?

Avtryck
Postat av: Alicia

KOOOOOOOOM UT TILL PUNG OCH MIG SEN.

PLZ

2009-09-26 @ 13:10:11

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0