Grey´s episode 1

Hm, jag tror jag är lite besviken på kvällens avsnitt.. Inte alls så sorgligt som jag trodde det skulle vara. Jag menar, George dog, han har medverkat i serien sen den började sändas.. Det borde handlat mer om honom idag. Och när det väl börjar bli sorgligt då började dom skratta!? Okej, det är Izzies sett att visa sorg på. men kom igeeen. Haha Oh så Merediths alldeles för gulliga skratt, garvar ihjäl mig så frt hon börjar skratta... haha :>
Nehe... Får hoppas på att säsongen blir bra iaf. Och att ryktena om att ca alla skådespelarna ska ta massa dumma pauser från serier... så dumt.




 
hahah, får mig alltid på bra humör alltså

Avtryck
Postat av: majsaan

inte ok att dom började garva ihjäl på begravningen!! :o jag blev förbannad haha^

2009-10-02 @ 16:56:09
Postat av: majaaa

inte ok att dom började garva ihjäl på begravningen!! :o jag blev förbannad haha^

2009-10-02 @ 16:56:17

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0