how do you do?


Fine, thank you.

Idag har varit en lång dag fylld med ingenting. Att gå upp kvart i sex efter ha somnat halv ett-ett är något jag börjat vänja mig vid vid det här laget.. men det är omöjligt att inte få känslan av att man bara vill ligga kvar i sängen hela dagen, efter att man har mördta väckarklockan som aldrig vill sluta ringa vill säga...
Hur som helst var jag hemma ca halv fem, då blev det efterlängtade nudlar och et Grey´s avsnitt! finfint.

Imorn kan nog bli bra, vara borta på räddningstjänsten hela dagen, och på onsdag med. finfint det med förmodligen (:

Nu ska jag försöka öka mitt internet lite så det går oh se lite l word. men antar att jag skriver lite skit imorn, eller på onsdag. det märks!

Ooooch på torsdag drar vi till göteeebörg :]






--Well I feel so messed up
I can't get clear
And I don't know what to do
Cause I'm neck deep in fear
My back feels like it's been holdin' up the weight
And this house and these three cats
And my truck filled up with crap

(Chorus:)
But with every little bang, every little push
Every little step I take, I get closer
A second at a time, usin' my breath
Maybe it's true I've got a fear of success
But with every little bang, every little push
Every little step I take
I'm gettin' closer
I'm gettin' closer

-Yeah, cause life ain't so simple
No it ain't just blah, blah, blah
And I imagine my brain looks like a carousel on fire
And when I go into hiding
You know just what to do
You get it's not about you it's just
Me fightin' me, fightin' me, fightin' me out here

(repeat chorus)

I'm so tired but I lay here awake
Wonderin' what you see
I wonder what it is you get
And why am I so lucky
Cause you haven't left me yet
Oh, you haven't even left me yet
Why am I so lucky

(repeat chorus)

Så jäävla bra!


Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0