i gbg

Nu, ett lite längre inlägg om den fina helgen. men som mest kommer bestå av bilder. mjöhö.

Fredag ( håkan dag ) .

Vi gick upp ganska tidigt, var vid Liseberg ca 10(?). Vi hoppade in i kön där Sandra satt. Men Erik och jag fick lite damp i fötterna efter atg så vi gick ett varv.. haha. Vi gick bak till den andra ingången, där det inte var mycket folk alls. dock längre från scenen sen när man väl kommit in. men de struntade vi i, så efter ett tag, ca nån timme innan insläppet så förflyttade vi oss bort dit. väl inne var klockan tre.. jag höll på att ta självmord. jag menar, jag var på liseberg, men åkte inget? katastrof. haha. gick och tänkte hela tiden, vafan, jag köper ett åkband.. eller nae, elle jo... det slutade med att jag inte gjorde det, vilket jag ångrar. Känns ganska bad att ha köat sen 10 men det hela slutade med att jag stod alldeles för långt jätte långtttt bak. inte bra, men mitt val så jag skylle på mig själv.
håkan var hur som helst kanon. dock stod jag oh var sur på kent hela tiden för att jag på något vis inte kunde tnka på annat än dom ..  kentjävlar.


- Alicia och Sandra i kön.


- dampon i kön. haha,
bjuder på den.. 

sen var det inte mycket mer från den dagen.. Håkan fastnade inte på min kamera. kanske lägger in någon sen när alli lagt in sina bilder :] mjöjö.

Lördag ( gå på stan dag!! )

Yeah, äntligen. haha. vi sov alldeles för länge, halv tolv.. så det kändes till en början som om hela dagen var förstörd. men det var den ju såklart inte.
Vi mötte upp MandoMoa och MandoKarin på något torg som jag glömt vad det heter. Gick en sväng på stan för att hitta nått ställe att fika på, sedan ändrade vi oss till att vi ville äta pizza. men det slutade med att vi åt något konstigt, men gott på 7 eleven. haha. Sedan gick vi en sväng på stan igen.. jag köpte en skjorta och en vit t-shirt som jag är väldigt nöjd med. yess. Efter ett tag åkte Moa och Karin hem, vi andra damphuvuden drog ner till hamnen och blev kära i den. Vi fick toppeniden att åka hem, hämta datorn(musik), köpa mat och sedan åka tillbaka till hamnen lagom till solnedgången för att käka. oh så blev det. bästa kvällen på väldigt länge!
sjäääälvklart har jag ju inga bilder från kvällen heller, men även dom kommer sen när alli lagt in sina bilder :]



- åh suddigbildbajs.
nere vid hamnen iaf (: superfint!



haha, den skrattande tjejen där borta! (=


jaha, nehe. det var nog allt. men som sagt, lite bilder lär komma då och då. nu ska jag se det där dåliga svensk-tycka programmet. hatar verkligen sånt som är dubbat...
men sen ska jag se änglagård. åh som jag längtat!

vi hörs. ha de bra.

Avtryck
Postat av: Moa

very trevlig helg måste jag säga :)

2009-09-21 @ 22:33:53
URL: http://noparty.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0