i love nuddles

hej, just nu sitter jag och äter de godaste nudlarna jag någonsin gjort. alldeles för gott för att vara sant. höhö. om en timme ungefär ska jag möta Patti nere på rese, vi ska gå på stan en sväng, jag ska köpa en platttång och flourtabletter. ska knarka dom de här två dagarna innan jag ska till tandläkarn.. usch.
aja, sitter även här och kollar på änglagård (gottfrid<3) och gör lite engelska. Har läst ut boken idag så ska bara skriva den där resänsionen nu. gutt.

Nej nu ska jag äta upp mina nuddlar och städa lite till, för juste. städat har jag gjort idag! hela nedervåningen, bärt in massa ved, diskat, tvättat och .. ja det var väl allt. känner mig ganska duktig. haha (:



haha bästa

Avtryck
Postat av: Syster

recension- nu vet du hur det stavas.rolig video. noodles stavas med O. så nu vet du det också

2009-09-24 @ 14:06:35

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0